Every day is a GreenDay

Milieubescherming, duurzaamheid en efficiëntie intensiever inbedden in de dagelijkse werkzaamheden en in de manier van werken van alle medewerkers van ebm-papst wereldwijd! Dat is waar de trainees van ebm-papst naar streven. Met dit doel voor ogen hebben zij in 2013 een campagne bedacht en ontwikkeld: “Every day is a GreenDay”. Het idee van de campagne was dat gedurende een jaar, elke week, een van de wereldwijde vestigingen van ebm-papst een ‘GreenWeek’ organiseerde. Iedere week wisselde het land waar de campagne week georganiseerd werd.

Van 5 t/m 9 november 2013 stond ebm-papst Benelux in het teken van 'Every day is a Green Day'. In deze week werden verschillende activiteiten georganiseerd om onze filosofie 'GreenTech' meer betekenis te geven. We wilde er met deze week voor zorgen dat ‘GreenTech’ naast een symbool ook een standaard werd in de dagelijkse handelingen van onze medewerkers. GreenTech kwam dus echt tot leven in deze week!

Hier kunt u een samenvatting lezen van onze GreenWeek, zodat u een overzicht krijgt van alle activiteiten die wij deze week hebben ondernomen om onze wereld een beetje groener te maken.

Om te laten zien dat de GreenTech filosofie inmiddels diep geworteld zit in alles wat wij doen, is het succes van deze campagne ook verlengd naar 2014. Zodoende vond dit jaar, wederom op 5 juni, onze jaarlijkse GreenDay plaats. Lees hier wat ebm-papst Benelux deed om deze dag groen te maken!

Klik op onderstaande links voor meer informatie:
GreenTech
Every day is a Green Day