Kwaliteitszorg

ebm-papst Benelux streeft naar de hoogst mogelijke kwaliteit in haar diensten en producten. Om dat te bereiken worden de organisatie en de processen voortdurend kritisch bekeken en, waar nodig, aangepast om beter in te kunnen spelen op de eisen die de markt aan ebm-papst Benelux stelt.

Bij de werving en selectie van medewerkers wordt speciaal aandacht besteed aan technische kennis, en (pro-)activiteit van kandidaten. ebm-papst Benelux besteedt veel tijd, zorg en aandacht aan het opleiden en trainen van haar medewerkers. Continue interne en externe scholing is vanzelfsprekend binnen ebm-papst Benelux.

Het kwaliteitsmanagement systeem van ebm-papst Benelux is stevig verankerd in de organisatie en wordt getoetst door Dekra aan de NEN-ISO 9001:2008. Het certificaat is al sinds 1997 in het trotse bezit van ebm-papst Benelux.

De productkwaliteit wordt bewaakt door ebm-papst. ebm-papst heeft zich sterk verbonden aan het leveren van top kwaliteit die geen gelijke kent. Dit geldt natuurlijk voor zowel de producten als de diensten die geleverd worden. Deze constante hoge kwaliteit wordt gewaarborgd door het voldoen aan strenge normen t.a.v. de kwaliteit van producten en organisatie.