ebm-papst Benelux verhuist!

ebm-papst Benelux, onderdeel van de wereldwijde ebm-papst Group, toonaangevende fabrikant van ventilatoren en motoren en pionier voor de ultra-efficiënte GreenTech EC-technologie, gaat verhuizen! Vanaf 27 oktober 2014 is ebm-papst Benelux gevestigd aan de Polbeemd 7, (Bemmer IV), 5741 TP te Beek en Donk. In het speciaal voor ebm-papst Benelux ontworpen duurzame nieuwbouwpand, zal de organisatie haar ondernemerschap voortzetten vanuit de entree van Brainport.

De eerste palen gaan de grond in.

De vormen van het gebouw worden zichtbaar.

De vorderingen zetten gestaag voort.

Op woensdag 12 maart 2014 ging de eerste schop de grond in voor de nieuwbouw van ebm-papst Benelux. Inmiddels is er flink gebouwd op de in totaal ongeveer 8000m² grond. Vooral het high-end magazijn, met een oppervlakte van maar liefst 1500m², is fors uitgebreid en heeft een ware moderniseringsslag gemaakt. Dit was nodig om nog beter aan de wensen en behoeften van de klanten te kunnen voldoen en zodoende in te blijven spelen op de dynamische markt waarin ebm-papst Benelux zich bevindt.

"De verhuizing staat symbool voor de verdere groei én professonalisering van ebm-papst Benelux", aldus algemeen directeur Ad van Nistelrooij.
Aangezien ebm-papst Benelux aan de Engelseweg in Helmond uit haar jasje groeide, kon een verhuizing niet uitblijven. "We besloten dit direct accuraat aan te pakken, en lieten een energiezuinig nieuw pand op een A-locatie aan de N279 in Beek en Donk bouwen".

Met de realisatie van dit duurzame, high-tech nieuwbouwpand heeft ebm-papst Benelux de logistieke bedrijfsvoering en routing toekomstgericht en efficiënt ingericht. Zo blijft de organisatie vooruit lopen op de steeds groeiende, dynamische markt én speelt zij hier optimaal op in.

Vanaf 27 oktober 2014 is ebm-papst Benelux gevestigd aan:
Polbeemd 7 – NL-5741 TP Beek en Donk
Postbus 140 – NL-5740 AC Beek en Donk
Telefoon: +31 (0)492 50 29 00
Fax: +31 (0)492 50 29 50
verkoop@nl.ebmpapst.com
www.ebmpapst.nl

Het telefoonnummer en e-mailadres blijven ongewijzigd.

Denise Steenbakkers
Marketing & Communications