Date Description Download
13 dec 2011 Optimale bescherming compact fans door voldoen aan IP68 maatstaven

ebm-papst levert vanaf nu compact fans in een IP68 uitvoering. Dit is mogelijk doordat ebm-papst zowel de elektronica als de spoelen volledig ingiet. Voorheen voldeden de compact fans al aan de IP54 beschermingsgraad, maar na overleg met het VDE werd getest of er geen hogere protectiegraad haalbaar was. Deze ontwikkeling sluit naadloos aan bij de Green Tech filosofie van ebm-papst.

01 dec 2011 Onderweg naar een groene revolutie: AC 2 EC

ebm-papst introduceert twee nieuwe uitvoeringen EC ventilatoren die zijn voorzien van de superzuinige EC techniek en direct 1:1 uitwisselbaar zijn met AC ventilatoren. Met exact dezelfde afmetingen als onze wisselstroom ventilatoren, kunnen nu tot 40% zuinigere GreenTech ventilatoren worden toegepast.

23 nov 2011 IQ² motor

De reguliere IQ motor van ebm-papst Landshut is al jaren succesvol. Door het succes van deze motor stelden de klanten van ebm-papst steeds meer vragen over specials en features. Deze vragen heeft ebm-papst verzameld, geselecteerd en bestudeerd en op basis daarvan heeft ebm-papst de IQ² ontwikkeld.

11 okt 2011 Biomateriaal - ventilator

De eerste ventilator gemaakt van bio-materiaal werd dit jaar gepresenteerd door ebm-papst Mulfingen. Hiermee bereiken wij (de wereldmarktleider in energie-efficiënte ventilatoren) een mijlpaal op het gebied van milieubescherming en besparen van grondstoffen. Een innovatieve samenstelling van materialen op basis van hout zijn de eigenschappen voor deze unieke ventilator.