In dit overzicht vindt u alle persberichten en actueel nieuws over ebm-papst.

Date Description Download
16 mrt 2022 de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@47037dfc Nieuwsbericht: Upgrade je AGV met de ArgoDrive van ebm-papst

De aandrijving is een centraal element in automatisch geleide voertuigen (AGV's). Bewegingsvrijheid in alle richtingen, transport van verschillende ladingen, een compact ontwerp en een hoge betrouwbaarheid van het voertuig zijn alleen mogelijk als het juiste concept wordt gekozen. Een nieuw aandrijf/stuursysteem van ebm-papst voldoet aan al deze eisen.

de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@47037dfc

03 mrt 2022 de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@47037dfc Nieuwsbericht: Kostenefficiënte EC ventilatoren voor stalventilatie

Een verbeterde luchtkwaliteit en lagere kosten? Met energiebesparende EC-motortechnologie van ebm-papst, kunt u de energiekosten in uw stal tot 50% verlagen terwijl de gezondheid van uw staldieren verbetert. De voordelen voor u op een rijtje gezet.

de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@47037dfc

08 dec 2021 de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@47037dfc Nieuwsbericht: Gaskleppen voor HR-ketels

Bij HR-ketels is de gasklep een belangrijk onderdeel voor de verbrandingsregeling. Het zorgt voor een veilige, betrouwbare werking en is cruciaal voor het leveren van het optimale verbrandingsmengsel. Het assortiment gaskleppen van ebm-papst biedt de ideale oplossing voor zowel pneumatische als elektronische verbrandingssystemen.

de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@47037dfc

01 jul 2021 de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@47037dfc Persbericht: Nieuwe EC centrifugaalventilatoren met meer vermogen en hoger rendement

Ventilatoren worden voortdurend ontwikkeld omdat de vraag van gebruikers naar regelmogelijkheden en vooral energie-rendement snel toeneemt. Wettelijke eisen, het vergroten van het bewustzijn van milieukwesties en mogelijke besparingen op de bedrijfskosten dragen hier ook aan bij.

de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@47037dfc

19 mei 2021 de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@47037dfc Nieuwsbericht: Voor elke inbouwsituatie de juiste oplossing

Ventilatoren in bedrijf worden sterk beïnvloed door hun inbouwsituatie. Dit betekent dat, wanneer geïnstalleerd in de applicatie, het voor kan komen dat de ventilator niet zo stil is als gehoopt of minder efficiënt werkt. Om de optimale ventilator te selecteren, ondersteunt ebm-papst haar klanten al in de ontwikkelingsfase van het apparaat.

de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@47037dfc

07 apr 2021 de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@47037dfc Nieuwsbericht: RadiPac voor grootkeukens

Koken vervuilt de lucht met vetdampen en verbrandingsgassen, om nog maar te zwijgen over hitte en vocht. Om dit aan te pakken heeft ebm-papst de RadiPac zo ontwikkeld en ontworpen dat deze de lucht in grootkeukens zo schoon mogelijk houdt.

de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@47037dfc

17 mrt 2021 de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@47037dfc Nieuwsbericht: GreenIntelligence in compacte ventilatoren van ebm-papst

Waarom zien onze klanten er zo blij uit? Nou, dat zit zo. Als het gaat om IoT (Internet of Things) en de digitale transformatie, bieden we hen een duidelijk concurrentievoordeel met GreenIntelligence voor intelligente besturing en koppeling van ventilatoren, aandrijvingen en systemen.