In dit overzicht vindt u alle persberichten en actueel nieuws over ebm-papst.

Date Description Download
16 mrt 2022 de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@17e3ec3 Nieuwsbericht: Upgrade je AGV met de ArgoDrive van ebm-papst

De aandrijving is een centraal element in automatisch geleide voertuigen (AGV's). Bewegingsvrijheid in alle richtingen, transport van verschillende ladingen, een compact ontwerp en een hoge betrouwbaarheid van het voertuig zijn alleen mogelijk als het juiste concept wordt gekozen. Een nieuw aandrijf/stuursysteem van ebm-papst voldoet aan al deze eisen.

de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@17e3ec3

03 mrt 2022 de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@17e3ec3 Nieuwsbericht: Kostenefficiënte EC ventilatoren voor stalventilatie

Een verbeterde luchtkwaliteit en lagere kosten? Met energiebesparende EC-motortechnologie van ebm-papst, kunt u de energiekosten in uw stal tot 50% verlagen terwijl de gezondheid van uw staldieren verbetert. De voordelen voor u op een rijtje gezet.

de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@17e3ec3

08 dec 2021 de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@17e3ec3 Nieuwsbericht: Gaskleppen voor HR-ketels

Bij HR-ketels is de gasklep een belangrijk onderdeel voor de verbrandingsregeling. Het zorgt voor een veilige, betrouwbare werking en is cruciaal voor het leveren van het optimale verbrandingsmengsel. Het assortiment gaskleppen van ebm-papst biedt de ideale oplossing voor zowel pneumatische als elektronische verbrandingssystemen.

de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@17e3ec3

01 jul 2021 de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@17e3ec3 Persbericht: Nieuwe EC centrifugaalventilatoren met meer vermogen en hoger rendement

Ventilatoren worden voortdurend ontwikkeld omdat de vraag van gebruikers naar regelmogelijkheden en vooral energie-rendement snel toeneemt. Wettelijke eisen, het vergroten van het bewustzijn van milieukwesties en mogelijke besparingen op de bedrijfskosten dragen hier ook aan bij.

de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@17e3ec3

19 mei 2021 de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@17e3ec3 Nieuwsbericht: Voor elke inbouwsituatie de juiste oplossing

Ventilatoren in bedrijf worden sterk beïnvloed door hun inbouwsituatie. Dit betekent dat, wanneer geïnstalleerd in de applicatie, het voor kan komen dat de ventilator niet zo stil is als gehoopt of minder efficiënt werkt. Om de optimale ventilator te selecteren, ondersteunt ebm-papst haar klanten al in de ontwikkelingsfase van het apparaat.

de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@17e3ec3

07 apr 2021 de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@17e3ec3 Nieuwsbericht: RadiPac voor grootkeukens

Koken vervuilt de lucht met vetdampen en verbrandingsgassen, om nog maar te zwijgen over hitte en vocht. Om dit aan te pakken heeft ebm-papst de RadiPac zo ontwikkeld en ontworpen dat deze de lucht in grootkeukens zo schoon mogelijk houdt.

de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@17e3ec3

17 mrt 2021 de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@17e3ec3 Nieuwsbericht: GreenIntelligence in compacte ventilatoren van ebm-papst

Waarom zien onze klanten er zo blij uit? Nou, dat zit zo. Als het gaat om IoT (Internet of Things) en de digitale transformatie, bieden we hen een duidelijk concurrentievoordeel met GreenIntelligence voor intelligente besturing en koppeling van ventilatoren, aandrijvingen en systemen.

de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@17e3ec3

23 feb 2021 de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@17e3ec3 Persbericht: Stefan Brandl gaat ebm-papst te verlaten

Stefan Brandl, 52 jaar, Chief Executive Officer van de ebm-papst Group, heeft besloten het bedrijf te verlaten per 30 juni 2021 om een nieuwe professionele uitdaging aan te gaan als Vice-voorzitter van de Dräxlmaier Group.

de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@17e3ec3

01 feb 2021 de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@17e3ec3 Persbericht: Diagonale compact-ventilatoren voor elektronicakoeling

De toenemende hoeveelheid componenten per serverkast en steeds grotere stroombehoefte worden een uitdaging voor de koeling van elektronica. ebm-papst heeft de nieuwe krachtige DiaForce diagonale compact-ventilator speciaal ontwikkeld voor kritische toepassingen waarbij de ventilator maximale zekerheid moet bieden. Dit is bijvoorbeeld het geval bij datacentra of basisstations voor mobiele communicatie.