de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@7054451

Nieuwe Sales Engineer ebm-papst Benelux

Vanaf september 2013 is Rolf Peeten gestart in de functie van sales engineer voor Zuid-Nederland bij ebm-papst Benelux.

Sales Engineer: Rolf Peeten

Rolf is 31 jaar en studeerde in 2006 af als technisch ingenieur aan de opleiding elektrotechniek aan Fontys Hogeschool te Eindhoven. Rolf begon zijn carrière als projectleider bij Halin B.V. (tegenwoordig Connect Group N.V.). Na 3 jaar koos Rolf ervoor om het technisch commerciële vlak te gaan verkennen. Dit bracht hem bij ES Elektro, waar hij werd aangesteld als vertegenwoordiger. Tussentijds heeft Rolf zich bijgeschoold met de NIMA Sales A opleiding.

Na bijna vijf jaar was Rolf toe aan een nieuwe uitdaging, deze vond hij bij ebm-papst Benelux waar hij als Sales Engineer verantwoordelijk is voor rayon Zuid-Nederland. U kunt Rolf bereiken via het e-mailadres: rolf.peeten@nl.ebmpapst.com of via het telefoonnummer: (+31) 0492 502 918. Wij wensen Rolf heel veel plezier en succes met zijn nieuwe baan!

Nico Arts
E-Mail: nico.arts@nl.ebmpapst.com