IQ² motor

De reguliere IQ motor van ebm-papst Landshut is al jaren succesvol. Door het succes van deze motor stelden de klanten van ebm-papst steeds meer vragen over specials en features. Deze vragen heeft ebm-papst verzameld, geselecteerd en bestudeerd en op basis daarvan heeft ebm-papst de IQ² ontwikkeld.

IQ²

De conventionele IQ motor biedt een combinatie tussen energiebesparing en het niet hoeven ombouwen van de applicatie. De eerste belangrijke aanpassing die is uitgevoerd om de IQ motor te optimaliseren is om de IQ² motor dubbel te isoleren. Dit betekent dat de fan geen aardedraad heeft en toch volledig veilig is.

Er bestaan verschillende versies van de IQ² motor. Er is een versie met de mogelijkheid om de fan de andere kant op te laten draaien waarmee bijvoorbeeld de verdamper wordt schoon geblazen. Daarnaast is er een variant met timer voor nalooptijd, een versie die twee snelheden heeft en een variant met een dag en een nacht stand.

Uiteraard blijft de hoge efficiëntie die u van ebm-papst gewend bent aanwezig. Dit gecombineerd met de verschillende mogelijkheden van de IQ² motor zorgt ervoor dat u systeem nog beter en efficiënter werkt.

De IQ² is dus de oplossing voor vele koeltechnische vragen.

www.ebmpapst.nl

Yvon van Beuningen