ebm-papst bouwt voort aan de toekomst!

Op industrieterrein Bemmer IV in Beek en Donk wordt in april 2019 de eerste paal geslagen van het nieuwe magazijncomplex. ebm-papst is met het huidige pand wederom uit haar jas gegroeid en verheugt zich erop dat zij dit voorjaar het huidige pand kan en mag uitbreiden met ca. 1300 m³ nieuw magazijn.

Sinds de verhuizing in 2014 van Helmond naar Beek en Donk is het bedrijf alleen maar verder gegroeid. Ad van Nistelrooij, directeur van ebm-papst Benelux, beschouwt de investering als een ruimtelijke uitbreiding die door constante groei noodzakelijk is geworden. Aan de andere kant is het bouwproject een belangrijke stap voor de lange termijn zekerheid van de locatie en haar medewerkers.

Niet alleen de groei van ebm-papst heeft gelukkig doorgezet, maar ook de aanvragen vanuit de markt zijn toegenomen. ebm-papst wilt natuurlijk graag blijven voldoen aan deze vraag en ervoor zorgen dat deze tijdig afgehandeld kan worden. Om dit te bewerkstelligen én een omzetgroei te realiseren in de komende jaren is de komst van het nieuwe magazijn meer dan welkom.

Niels Voorn
Phone: +31 (0)492 50 29 52