de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@5d32b738

Een ruimer jasje

De tijd vliegt. In 2014 verhuisden we naar ons schitterende nieuwbouwpand in Beek en Donk. Vijf jaar later is opnieuw de schop in de grond gezet. De aanbouw van zo’n 1500 m² magazijnruimte is inmiddels in gebruik genomen.

De uitbreiding moet ervoor zorgen dat we aan de toenemende marktvraag van onze klanten kunnen blijven voldoen, nu en in de toekomst. Een ingecalculeerde vervolgstap, maar daardoor geen minder opwindende. In ons ruimere jasje blijven we trots werken aan de groei, naam en ontwikkeling van ebm-papst Benelux.

Sinds de verhuizing in 2014 van Helmond naar Beek en Donk is het bedrijf alleen maar verder gegroeid. Ad van Nistelrooij, directeur van ebm-papst Benelux, beschouwt de investering als een ruimtelijke uitbreiding die door constante groei noodzakelijk is geworden. Aan de andere kant is het bouwproject een belangrijke stap voor de lange termijn zekerheid van de locatie en haar medewerkers.

Niet alleen de groei van ebm-papst heeft gelukkig doorgezet, maar ook de aanvragen vanuit de markt zijn toegenomen. ebm-papst wilt natuurlijk graag blijven voldoen aan deze vraag en ervoor zorgen dat deze tijdig afgehandeld kan worden. Om dit te bewerkstelligen én een omzetgroei te realiseren in de komende jaren is de komst van het nieuwe magazijn meer dan welkom.

de.espirit.firstspirit.generate.ContentContext@5d32b738